poniedziałek, 17 grudnia

(2017)

wtorek
14.11.2017

Kosmos, uważany jeszcze niedawno za niezmienną przestrzeń wypełnioną zwykłą materią, jest obecnie Wszechświatem ukształtowanym przez ciemną materię i rozszerzającym się z coraz większą prędkością za sprawą ciemnej energii. Priyamvada Natarajan, nasza przewodniczka po tych ideach, jest naukowcem aktywnie uczestniczącym w przełomowych badaniach, jako astrofizyk tworząc mapy niewidzialnej materii we Wszechświecie. W swojej książce nie tylko wyjaśnia podstawy naukowe tych ważnych pojęć, ale pomaga nam również zrozumieć, jak przebiega proces tworzenia i weryfikacji przełomowych teorii naukowych.

Powstawanie i rozrost czarnych dziur, halo ciemnej materii, coraz szybsza ekspansja Wszechświata, echo Wielkiego Wybuchu, odkrywanie planet pozasłonecznych i możliwość istnienia innych wszechświatów – to tylko niektóre z zagadkowych zagadnień kosmologicznych rozważanych przez naukowców na początku XXI wieku.

"Podczas tej podróży przez kosmos Priyamvada Natarajan zabiera nas na wyprawę śladem odkryć, które doprowadziły nas do obecnego rozumienia Wszechświata. Zręcznie prowadzi nas przez stulecia rozwoju nauki i pokazuje ciekawość, sceptycyzm i wytrwałość, dzięki którym udało się nam dokonać takiego postępu. Przede wszystkim jednak w swojej książce Natarajan doskonale uchwyciła ową nieodpartą potrzebę odkrywania, która cechuje ludzkość od zarania dziejów. "
Brian Greene, autor książek "Ukryta rzeczywistość" i "Piękno Wszechświata"

Kiedy książka Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat udostępniona będzie?

Książka będzie udostępniona 14 listopada 2017 (premiera w Polsce). Aby zmienić wyświetlaną datę należy kliknąć w odpowiednią flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

W jaki sposób mogę śledzić bieżące komunikaty o premierze książki?

Aby śledzić najnowsze informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę donieść o książce innym osobom. W jaki sposób mogę to uczynić?

Tytuł polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.

W jakiej cenie mogę nabyć książkę?

Żeby dowiedzieć się ile należy zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę nabyć książkę Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat. Gdzie można zamówić ten tytuł?

Książka jest do zakupu tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".

Gdzie mogę znaleźć najświeższe materiały odnośnie książki Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat?

Nowe materiały można zobaczyć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

W którym miejscu mogę wystawić ocenę dla tego tytułu?

Aby tego dokonać trzeba wybrać właściwą ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Na jakiej podstawie wyliczana jest nota książki?

Premiera książki Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista napisał tę książkę?

Priyamvada Natarajan to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Kto ma w planach wydanie tej książki?

Książka została wydana przez firmę Prószyński Media. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.

Na stronie zaprezentowane są mylne informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.

Kiedy premiera Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat? Kiedy wychodzi Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat?
Data wydania książki zaplanowana została na 14.11.2017. Nowa książka Priyamvada Natarajan z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.

Nowa książka Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat data premiery