sobota, 25 listopada

wtorek
14.11.2017
11 dni temu

656   1687

Kosmos, uważany jeszcze niedawno za niezmienną przestrzeń wypełnioną zwykłą materią, jest obecnie Wszechświatem ukształtowanym przez ciemną materię i rozszerzającym się z coraz większą prędkością za sprawą ciemnej energii. Priyamvada Natarajan, nasza przewodniczka po tych ideach, jest naukowcem aktywnie uczestniczącym w przełomowych badaniach, jako astrofizyk tworząc mapy niewidzialnej materii we Wszechświecie. W swojej książce nie tylko wyjaśnia podstawy naukowe tych ważnych pojęć, ale pomaga nam również zrozumieć, jak przebiega proces tworzenia i weryfikacji przełomowych teorii naukowych.

Powstawanie i rozrost czarnych dziur, halo ciemnej materii, coraz szybsza ekspansja Wszechświata, echo Wielkiego Wybuchu, odkrywanie planet pozasłonecznych i możliwość istnienia innych wszechświatów – to tylko niektóre z zagadkowych zagadnień kosmologicznych rozważanych przez naukowców na początku XXI wieku.

"Podczas tej podróży przez kosmos Priyamvada Natarajan zabiera nas na wyprawę śladem odkryć, które doprowadziły nas do obecnego rozumienia Wszechświata. Zręcznie prowadzi nas przez stulecia rozwoju nauki i pokazuje ciekawość, sceptycyzm i wytrwałość, dzięki którym udało się nam dokonać takiego postępu. Przede wszystkim jednak w swojej książce Natarajan doskonale uchwyciła ową nieodpartą potrzebę odkrywania, która cechuje ludzkość od zarania dziejów. "
Brian Greene, autor książek "Ukryta rzeczywistość" i "Piękno Wszechświata"

Kiedy książka Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat będzie debiutowała?

Książka Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat udostępniona będzie 14 listopada 2017 (premiera w Polsce). Należy kliknąć w odpowiednie flagi, żeby sprawdzić daty z innego regionu. Domyślnie wyświetlany region można zmienić w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę obserwować bieżące komunikaty o premierze?

Aby dostawać bieżące komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Czy jest możliwość zarekomendowania książki znajomym?

Można to zrobić klikając przycisk "Lubię to!" lub wysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje umieszczone są na pasku w górnej części strony.

Ile pieniędzy trzeba zapłacić za książkę?

Aby dowiedzieć się ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat. W którym miejscu mogę zamówić ten tytuł?

Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat jest do zakupu tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".

Gdzie mogę obejrzeć najnowsze materiały dotyczące książki Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat?

Świeże materiały znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest po prawej stronie.

W którym miejscu można ocenić książkę?

Aby ocenić książkę należy wskazać właściwą wartość od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Na jakiej podstawie skalkulowana została ocena książki?

Premiera książki Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz tworzy tę książkę?

Priyamvada Natarajan jest twórcą książki Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat. Resztę książek napisanych przez tego autora można znaleźć tutaj lub kliknąć w jego nazwisko znajdujące się w polu "Informacje".

Jaka firma zamierza wydać tę książkę?

Wydawnictwo Prószyński Media sprawuje pieczę nad wydaniem książki. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć tutaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".

Spostrzegłem na tej stronie przekłamane dane. W jaki sposób można je skorygować?

Problem ten można zgłosić klikając tutaj. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Kiedy premiera Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat? Kiedy wychodzi Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat?
Data wydania książki zaplanowana została na 14.11.2017. Nowa książka Priyamvada Natarajan z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.

Nowa książka Priyamvada Natarajan - Mapy kosmosu. Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat data premiery