środa, 17 sierpnia

(2021)

Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Cosmic Queries

Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy / Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Cosmic Queries

19.05.2021

Światowej sławy astrofizyk i kolejna olśniewająca książka o złożoności życia i wszechświata.
Sondy kosmiczne wyprawiają się coraz dalej, akceleratory rozbijają atomy, a radioteleskopy i teleskopy rejestrują promieniowanie wyemitowane przed miliardami lat... Nasze rozumienie Wszechświata i miejsca, jakie w nim zajmujemy, zmienia się w rewolucyjny sposób. Neil DeGrasse Tyson w intrygujący sposób przymierza najnowsze koncepcje astrofizyczne do odwiecznych pytań filozoficznych: "skąd się wzięliśmy?", "czy jesteśmy sami?", "skąd wiemy to, co wiemy?".
Autor – nawiązujący do wiedzy dawnych mędrców, od Eratostenesa po Galileusza, i objaśniający najważniejsze naukowe osiągnięcia teraźniejszości, takie jak odkrycie egzoplanet oraz identyfikowanie cząstek elementarnych – zabiera czytelnika w podróż z przeszłości w przyszłość, od niewyobrażalnie małego do przeogromnego, od granic obecnej wiedzy ku nieznanemu. Dowcipny jak zawsze, zachęca do nieustannego patrzenia w górę i poszukiwania...

Kiedy odbędzie się premiera książki Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy?

Książka ma być dostępna 19 maja 2021 (data wydania w Polsce). Pokazywaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Dodatkowe ustawienia regionalne dostępne są w zakładce "Moje konto".

Chcę dostawać najnowsze wieści o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby dostawać doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Czy istnieje możliwość polecenia książki innym osobom?

O książce można powiedzieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile pieniędzy trzeba zapłacić za książkę?

Aby dowiedzieć się ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy. W którym sklepie można zamówić ten produkt?

Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy można dostać tutaj. Z prawej strony znajduje się zakładka "Gdzie kupić?", w której wymienione są sklepy sprzedające ten produkt.

W którym miejscu mogę poczytać bieżące wieści dotyczące książki Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy?

Nowe raporty można poczytać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Czy mogę wystawić ocenę dla tej książki?

Aby tego dokonać trzeba wyznaczyć konkretną ocenę od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Jak kalkulowana jest ocena?

Premiera książki Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest autorem tej książki?

Neil deGrasse Tyson, James Trefil jest twórcą książki. Listę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj.

Które wydawnictwo planuje wydać tę książkę?

Wydawnictwo Słowne sprawuje pieczę nad wydaniem książki. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.

Na waszej stronie podane są omyłkowe dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Korektę można zgłosić klikając tutaj. W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.

Kiedy premiera Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy? Kiedy wychodzi Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Cosmic Queries?
Data wydania książki zaplanowana została na 19.05.2021. Nowa książka Neil deGrasse Tyson, James Trefil z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2021 roku.

Nowa książka Neil deGrasse Tyson, James Trefil - Pytania z Kosmosu. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy data premiery