niedziela, 18 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Data premiery

piątek
16.04.2021
przedwczoraj
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
1471   3256

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
"Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić. "
Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki "ABC marketingu B2B", prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
"Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie "niewygodne". Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera. "
Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny. marketing
"Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (... ) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (... ) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości. "
Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski. com
"To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (... ) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki. "
Roger C. Parker
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy będzie miała miejsce premiera książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców?

Książka dostępna będzie 16 kwietnia 2021 (data wydania w Polsce). Aby sprawdzić inne daty należy kliknąć w odpowiednią flagę. Domyślnie pokazywany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać na bieżąco świeże informacje dotyczące książki. Jak tego dokonać?

Aby dostawać bieżące wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Czy jest możliwość zarekomendowania książki znajomym?

Premierę można polecić poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie znajdę książkę?

Aby dowiedzieć się ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W którym sklepie zamówię książkę Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców?

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców jest do dostania tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie mogę przeglądnąć nowe materiały odnośnie książki?

W celu przeczytania nowych wiadomości należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Jak można wystawić ocenę dla tej książki?

Żeby ocenić książkę należy nadać należytą wartość w skali 1-5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób wyliczona została nota książki?

Premiera książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest autorem tej książki?

Marcus Sheridan jest autorem książki. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.

Które wydawnictwo sprawuje pieczę nad wydaniem tej książki?

Wydawcą jest firma MT Biznes. Aby zobaczyć listę książek wydanych przez tego wydawcę kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Na stronie podane są niewłaściwe informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców? Kiedy wychodzi Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców?
Data wydania książki zaplanowana została na 16.04.2021. Nowa książka Marcus Sheridan z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2021 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 16 kwietnia 2021, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie