Książka jest udanym, naturalnym połączeniem istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
Tworzenie nowej recenzji
Ocena:
Zalety:
Wady:
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Łukasz Wróblewski - Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński? Kiedy wychodzi Łukasz Wróblewski - Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński?
Data wydania książki zaplanowana została na 20.06.2016. Nowa książka Łukasz Wróblewski z 2016 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2016 roku.