wtorek, 5 listopada

Oznaczenie treści
 

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku

(2017)

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Inne

Obserwuj premierę
Ocena:


Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku / Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Data premiery

czwartek
11.05.2017
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Inne
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,
organizacja wydarzeń kulinarnych,
opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
"Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. "
dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu



Tworzenie nowej recenzji


Ocena:

Zalety:
Wady:





Oznaczenie treści
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku? Kiedy wychodzi Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.05.2017. Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 maja 2017, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie