piątek, 3 maja

Oznaczenie treści
 

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku

(2017)

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Inne

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku / Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Data premiery

czwartek
11.05.2017
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Inne
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,
organizacja wydarzeń kulinarnych,
opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
"Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. "
dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy ma zostać wydana książka Marketing smaku?

Książka pojawi się 11 maja 2017 (premiera w Polsce). Obecnie wyświetlaną datę można zmienić klikając we flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę obserwować bieżące komunikaty o premierze książki?

Aby otrzymywać bieżące wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Jak mogę polecić książkę innym osobom?

Książkę zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaka jest cena książki?

Żeby dowiedzieć się ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Marketing smaku. W którym sklepie mogę nabyć ten tytuł?

Marketing smaku można dostać tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie mogę obejrzeć najświeższe materiały dotyczące książki Marketing smaku?

W celu zobaczenia świeżych doniesień należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Chcę ocenić książkę. W jaki sposób mogę tego dokonać?

Aby to zrobić należy wybrać odpowiednią ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

W jaki sposób zliczono notę książki?

Premiera książki Marketing smaku nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto napisał tę książkę?

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso jest autorem książki Marketing smaku. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy pozostałych książek od tego autora. Z funkcji tej można również skorzystać przechodząc do pola "Informacje" i klikając w nazwisko pisarza.

Która firma dogląda wydania tej książki?

Za wydanie książki odpowiada firma Esteri. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie napisane są przekłamane informacje. W jaki sposób można je skorygować?

W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" umieszczony nad polem "Informacje". Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku? Kiedy wychodzi Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.05.2017. Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 maja 2017, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie