
Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku(2017)Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business | Inne |


Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,
organizacja wydarzeń kulinarnych,
opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
"Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. "
dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Książka ma pojawić się 11 maja 2017 (data premiery w Polsce).
Należy skorzystać z opcji "Obserwuj premierę", która dostępna jest na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
Tytuł zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
Cenę książki Marketing smaku sprawdzisz na Ceneo lub Skąpiec.
Marketing smaku jest do znalezienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów sprzedających ten produkt.
Aby obejrzeć bieżące wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby ocenić książkę należy przyporządkować właściwą wartość w skali od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Marketing smaku nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Za wydanie książki odpowiada firma Esteri. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.
Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
11 maja 2017, czwartek
Komentarze