sobota, 6 grudnia

Oznaczenie treści
 

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku

(2017)

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Inne

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku / Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Data premiery

czwartek
11.05.2017
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Inne
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,
organizacja wydarzeń kulinarnych,
opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
"Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. "
dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

W jakim terminie ukaże się Marketing smaku?

Książka ma pojawić się 11 maja 2017 (data premiery w Polsce). Pokazywaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

W jaki sposób mogę śledzić bieżące komunikaty o premierze?

Należy skorzystać z opcji "Obserwuj premierę", która dostępna jest na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Czy dostępna jest możliwość zarekomendowania książki znajomym?

Tytuł zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.

W jakiej cenie nabędę książkę?

Cenę książki Marketing smaku sprawdzisz na Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Marketing smaku. Jaki sklep ma w swojej ofercie ten produkt?

Marketing smaku jest do znalezienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów sprzedających ten produkt.

Na jakiej stronie poczytam nowe informacje dotyczące książki?

Aby obejrzeć bieżące wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

W jaki sposób mogę przyporządkować notę dla tej książki?

Żeby ocenić książkę należy przyporządkować właściwą wartość w skali od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób przeliczono ocenę książki?

Premiera książki Marketing smaku nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz odpowiedzialny jest za tę książkę?

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.

Kto zamierza wydać tę książkę?

Za wydanie książki odpowiada firma Esteri. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.

Na stronie prezentowane są niewłaściwe informacje. Gdzie mogę to zgłosić?

Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku? Kiedy wychodzi Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.05.2017. Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 maja 2017, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie