piątek, 27 listopada

(2020)

David Quammen - The Tangled Tree: A Radical New History Of Life

David Quammen - Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji / David Quammen - The Tangled Tree: A Radical New History Of Life

wtorek
24.11.2020
3 dni temu

116   194

Historia życia na naszej planecie w świetle najnowszych odkryć.
Co wydarzyło się na przestrzeni ostatnich około czterech miliardów lat, by życie od swych prymitywnych początków mogło wybujać do tak olśniewającej różnorodności i złożoności, jaką obecnie możemy podziwiać? Jak przypadkowe zdarzenia dały początek stworzeniu tak cudownemu jak człowiek – a także płetwalom błękitnym, tyranozaurom i gigantycznym sekwojom?
W centrum uwagi Davida Quammena znajduje się nowa metoda opowiadania historii życia na Ziemi – przy pomocy filogenetyki molekularnej. Polega ona na odczytywaniu całej historii życia z różnic w cząsteczkach istniejących do dziś w żywych organizmach. Dzięki temu teraz wiemy na przykład, że około ośmiu procent ludzkiego genomu nie pojawiło się w wyniku bezpośredniego dziedziczenia od przodków, lecz w rezultacie infekcji wirusowej.
Kolejne badania dowodzą, że ewolucja jest o wiele bardziej skomplikowanym procesem, niż nam się wydawało. David Quammen wyjaśnia, w jaki sposób najnowsze odkrycia w dziedzinie biologii molekularnej mogą zmienić nasze dotychczasowe rozumienie teorii ewolucji i wpłynąć na nasze życie.

Na kiedy została ogłoszona premiera książki Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji?

Książka Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji będzie udostępniona 24 listopada 2020 (data wydania w Polsce). Kliknij w wybraną flagę, żeby wyświetlić datę z innego regionu. Domyślnie wyświetlany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać świeże wieści o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby otrzymywać aktualne komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".

Chcę powiadomić o książce znajomych. W jaki sposób mogę to uczynić?

Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile znajdę książkę?

Aby zobaczyć jaka jest cena książki Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W którym sklepie zamówię książkę Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji?

Książkę Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji można zamówić tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".

W którym miejscu mogę przeglądnąć najnowsze informacje dotyczące książki?

W celu sprawdzenia bieżących raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Czy mogę przypisać notę dla tego produktu?

Aby to zrobić należy przyporządkować ocenę w skali 1-5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób wyliczona została ocena książki?

Premiera książki Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz odpowiedzialny jest za tę książkę?

David Quammen to autor tej książki. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy pozostałych książek od tego autora. Z funkcji tej można również skorzystać przechodząc do pola "Informacje" i klikając w nazwisko pisarza.

Kto odpowiada za wydanie tej książki?

Wydawcą książki jest firma Zysk i S-ka. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".

Na tej stronie przedstawione są omyłkowe dane. W jaki sposób można je skorygować?

Aby tego dokonać należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.

Kiedy premiera David Quammen - Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji? Kiedy wychodzi David Quammen - The Tangled Tree: A Radical New History Of Life?
Data wydania książki zaplanowana została na 24.11.2020. Nowa książka David Quammen z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.

Nowa książka David Quammen - Splątane drzewo życia. Nowe, radykalne spojrzenie na historię ewolucji data premiery