Witold Malina, Mariusz Szwoch - Podstawy projektowania interfejsów użytkownika(2017) | IT |
Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!
poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika
Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go - męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.
Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka"Podstawy projektowania interfejsów użytkownika", wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy. Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.
podstawowe informacje na temat UI
sposoby interakcji człowieka z komputerem
graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
rozwiązania multimedialne i multimodalne
zasady projektowania interfejsów użytkownika
możliwości analizy i oceny interfejsów
interfejsy stosowane w VR i AR
Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!
Książka Podstawy projektowania interfejsów użytkownika ma pojawić się 12 października 2017 (data wydania w Polsce).
Aby otrzymywać aktualne komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
O książce można powiedzieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu zobaczenia ile trzeba wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Podstawy projektowania interfejsów użytkownika jest do znalezienia tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.
Nowe raporty można przeglądać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Aby ocenić książkę należy wskazać wartość w skali od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Podstawy projektowania interfejsów użytkownika nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Witold Malina, Mariusz Szwoch to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Żeby sprawdzić listę pozostałych książek tego twórcy należy udać się do pola "Informacje" i kliknąć w jego nazwisko albo kliknąć utaj.
Książka została wydana przez Wydawnictwo Helion. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.
W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
Komentarze