
Witold Malina, Mariusz Szwoch - Podstawy projektowania interfejsów użytkownika(2017) | IT |


Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!
poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika
Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go - męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.
Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka"Podstawy projektowania interfejsów użytkownika", wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy. Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.
podstawowe informacje na temat UI
sposoby interakcji człowieka z komputerem
graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
rozwiązania multimedialne i multimodalne
zasady projektowania interfejsów użytkownika
możliwości analizy i oceny interfejsów
interfejsy stosowane w VR i AR
Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!

Książka Podstawy projektowania interfejsów użytkownika ma być dostępna 12 października 2017 (premiera w Polsce).
Aby śledzić najnowsze wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby dowiedzieć się ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Podstawy projektowania interfejsów użytkownika jest do znalezienia tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".
Aby sprawdzić nowe doniesienia należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby to zrobić należy wybrać odpowiednią ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Podstawy projektowania interfejsów użytkownika nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Twórcą jest Witold Malina, Mariusz Szwoch. Aby sprawdzić inne książki napisane przez tego autora kliknij w jego nazwisko lub kliknij utaj.
Książka ma zostać wydana przez Wydawnictwo Helion. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
12 października 2017, czwartek
Komentarze