czwartek, 26 grudnia

Oznaczenie treści
 

Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

(2015)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Data premiery

piątek
20.11.2015
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m. in. uregulowania dotyczące:
bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
komunikacji marketingowej,
ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy będzie można czytać książkę Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce?

Książka ukaże się 20 listopada 2015 (data wydania w Polsce). Żeby wyświetlić datę z innego regionu należy kliknąć w odpowiednią flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować korzystając z opcji "Ustawienia serwisu" dostępnej pod zakładką "Moje konto".

Chcę otrzymywać na bieżąco nowe wiadomości dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić bieżące komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Chcę zasugerować książkę znajomym. Jak mogę to zrobić?

Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaką cenę należy uiścić za książkę?

Żeby dowiedzieć się ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę zamówić książkę Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce. W którym sklepie można nabyć ten produkt?

Książkę można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" znajdują się wszystkie sklepy, w których można znaleźć ten produkt.

Gdzie mogę zobaczyć nowe newsy dotyczące książki?

Aby poczytać bieżące komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

W jaki sposób mogę wystawić notę dla tego produktu?

Żeby tego dokonać trzeba wskazać właściwą ocenę od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.

Na jakiej podstawie wyliczona została ocena książki?

Premiera książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor tworzy tę książkę?

Teresa Taranko jest autorem książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.

Jaki wydawca zamierza wydać tę książkę?

Wydawnictwo Wolters Kluwer sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.

Zaobserwowałem na tej stronie niepoprawne informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz znajdujący się tutaj. Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce? Kiedy wychodzi Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce?
Data wydania książki zaplanowana została na 20.11.2015. Nowa książka Teresa Taranko z 2015 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2015 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 20 listopada 2015, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie