wtorek, 8 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

(2015)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Data premiery

piątek
20.11.2015
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m. in. uregulowania dotyczące:
bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
komunikacji marketingowej,
ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Na kiedy przygotowywana jest premiera książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce?

Książka debiutować będzie 20 listopada 2015 (premiera w Polsce). Żeby zobaczyć inne daty należy wybrać odpowiednią flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

W jaki sposób mogę obserwować najświeższe raporty o premierze książki?

Aby dostawać najnowsze doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Czy jest możliwość zarekomendowania książki znajomym?

Książkę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile można zamówić książkę?

W celu dowiedzenia się ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę kupić książkę Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce. W którym sklepie można znaleźć ten tytuł?

Książka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce jest do dostania tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie mogę przeczytać bieżące raporty odnośnie książki?

W celu przeczytania nowych komunikatów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

W którym miejscu mogę wystawić notę dla tego produktu?

Aby tego dokonać trzeba przyporządkować ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób zliczona została ocena książki?

Premiera książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor pisze tę książkę?

Teresa Taranko to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Aby zobaczyć listę utworów napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.

Jakie wydawnictwo wyda tę książkę?

Książka została wydana przez Wolters Kluwer. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.

Zauważyłem na waszej stronie niewłaściwe dane. W jaki sposób mogę to zgłosić?

W tym celu należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce? Kiedy wychodzi Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce?
Data wydania książki zaplanowana została na 20.11.2015. Nowa książka Teresa Taranko z 2015 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2015 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Teresa Taranko - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 20 listopada 2015, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie