
Ted Sudol, Paul Mladjenovic - Marketing afiliacyjny dla bystrzaków(2023) | Biznes |


Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa
Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków
Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów
Zarabiaj pieniądze, promując produkty, które kochasz!
Zarabiaj na tym, co już robisz! Wykorzystaj swoje zainteresowania i wiedzę w biznesie generującym dochód. Chcesz zarabiać na blogu? Ta książka została napisana specjalnie dla Ciebie! W ramach marketingu afiliacyjnego otrzymujesz prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. Ten przewodnik objaśnia mechanizm biznesowy: czego należy szukać w programie partnerskim, jak pisać treści napędzające sprzedaż, co trzeba wiedzieć o SEO, strategiach prawnych i podatkowych, a także o wszystkich aspektach niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.
W książce:
Odkrywanie swojej niszy i przeprowadzanie badania słów kluczowych
Porównywanie programów poszukiwaniu najbardziej odpowiedniego dla siebie
Znajdowanie narzędzi pozwalających zaoszczędzić czas i pracę
Unikanie potencjalnych pułapek
Zaawansowane strategie osiągania większych zysków
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka zadebiutuje 5 kwietnia 2023 (data wydania w Polsce).
Aby dostawać najświeższe raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach zostaną wysłane na e-mail oraz pojawią się na stronie "Aktualności".
Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cenę książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków zobaczysz na Ceneo lub Skąpiec.
Książka jest do znalezienia tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
W celu znalezienia nowych materiałów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby tego dokonać należy wybrać należytą ocenę w skali 1-5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Ted Sudol, Paul Mladjenovic. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.
Wydawnictwo Septem odpowiada za wydanie książki. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Aby tego dokonać należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.
5 kwietnia 2023, środa
Komentarze