Ted Sudol, Paul Mladjenovic - Marketing afiliacyjny dla bystrzaków(2023) | Biznes |
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa
Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków
Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów
Zarabiaj pieniądze, promując produkty, które kochasz!
Zarabiaj na tym, co już robisz! Wykorzystaj swoje zainteresowania i wiedzę w biznesie generującym dochód. Chcesz zarabiać na blogu? Ta książka została napisana specjalnie dla Ciebie! W ramach marketingu afiliacyjnego otrzymujesz prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. Ten przewodnik objaśnia mechanizm biznesowy: czego należy szukać w programie partnerskim, jak pisać treści napędzające sprzedaż, co trzeba wiedzieć o SEO, strategiach prawnych i podatkowych, a także o wszystkich aspektach niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.
W książce:
Odkrywanie swojej niszy i przeprowadzanie badania słów kluczowych
Porównywanie programów poszukiwaniu najbardziej odpowiedniego dla siebie
Znajdowanie narzędzi pozwalających zaoszczędzić czas i pracę
Unikanie potencjalnych pułapek
Zaawansowane strategie osiągania większych zysków
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka Marketing afiliacyjny dla bystrzaków ma ukazać się 5 kwietnia 2023 (premiera w Polsce).
Aby śledzić najświeższe doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu sprawdzenia ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można kupić tutaj. Wszystkie sklepy dostępne są w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się po prawej stronie.
W celu zobaczenia nowych wiadomości należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby tego dokonać należy nadać odpowiednią ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Ted Sudol, Paul Mladjenovic jest autorem książki. Aby zobaczyć listę utworów napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.
Wydawcą książki jest firma Septem. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Żeby zgłosić korektę należy wypełnić formularz umieszczony tutaj. Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.
Komentarze