
Susan M. Weinschenk - 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach(2021) | IT |


Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.
Z książki dowiesz się:
w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
jak przebiega proces podejmowania decyzji
kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
jakie czynniki budzą zaufanie
Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach pojawi się 27 kwietnia 2021 (data wydania w Polsce).
Aby śledzić aktualne wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Można tego dokonać klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje dostępne są na pasku w górnej części strony.
Żeby zobaczyć ile kosztuje książka kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" znajdują się wszystkie sklepy, w których można znaleźć ten produkt.
W celu poczytania najnowszych newsów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby ocenić książkę należy nadać odpowiednią wartość od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Susan M. Weinschenk. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Za wypuszczenie książki odpowiada firma Helion. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.
Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.
27 kwietnia 2021, wtorek
Komentarze