sobota, 4 maja

Oznaczenie treści
 

Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

Data premiery

wtorek
25.05.2021
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
trzy główne strategie zmiany zachowań
co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
jak projektować produkty, które użytkownik polubi
jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy ma mieć miejsce premiera książki Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej?

Książka ma zadebiutować 25 maja 2021 (premiera w Polsce). W celu wyświetlenia daty z innego regionu należy wybrać odpowiednią flagę. W celu zmiany domyślnie wyświetlanego regionu należy skorzystać z opcji dostępnej w ustawieniach konta.

W jaki sposób można śledzić najnowsze raporty o premierze książki?

Aby otrzymywać bieżące wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach zostaną wysłane na e-mail oraz pojawią się na stronie "Aktualności".

Jak mogę zarekomendować książkę znajomym?

Premierę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie kupię książkę?

Cena książki jest do sprawdzenia tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Gdzie można zamówić ten produkt?

Książka jest do dostania tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.

Gdzie sprawdzę świeże wiadomości odnośnie książki?

Bieżące informacje znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest po prawej stronie.

Czy mogę przyporządkować notę dla tego produktu?

Aby tego dokonać należy wybrać właściwą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.

Jakim sposobem wyliczona została ocena książki?

Premiera książki Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz odpowiedzialny jest za tę książkę?

Autorem książki jest Stephen Wendel. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Jakie wydawnictwo dba o wydanie tej książki?

Książka ma zostać wydana przez firmę Helion. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.

Zaobserwowałem na stronie niedobre informacje. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej? Kiedy wychodzi Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej?
Data wydania książki zaplanowana została na 25.05.2021. Nowa książka Stephen Wendel z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2021 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 25 maja 2021, wtorek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie