
Stephen Wendel - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej(2021) | Biznes |


Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
trzy główne strategie zmiany zachowań
co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
jak projektować produkty, które użytkownik polubi
jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej ma być wydana 25 maja 2021 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cenę książki Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej zobaczysz na Skąpiec lub Ceneo.
Książka jest do znalezienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów sprzedających ten produkt.
Aby przeglądnąć najświeższe materiały należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby ocenić książkę trzeba wskazać odpowiednią wartość w skali od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Stephen Wendel jest twórcą książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Wydawnictwo Helion jest odpowiedzialne za wydanie książki. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
25 maja 2021, wtorek
Komentarze