czwartek, 19 lipca

Poleć znajomemu

Sibylle Anderl - Wszechświat i ja / Sibylle Anderl - Das Universum Und Ich

18.04.2018

1007   3116

Jak wygląda wszechświat? Jak i dlaczego poruszają się galaktyki i wybuchają supernowe?
Zdawałoby się, że nauka dostarcza nam twardej wiedzy na ten temat w odróżnieniu od intuicyjnych wyobrażeń, jakie można mieć o świecie i kosmosie. Tymczasem to, co "wiemy" w sensie naukowym... jest często tylko najlepiej sprawdzającym się modelem. Zatem może wszechświat w rzeczywistości wygląda inaczej?

Młoda filozofka i astrofizyczka Sibylle Anderl ukazuje kulisy pracy astrofizyków, którzy, wyposażeni w coraz bogatszą wiedzę i zaawansowany sprzęt badawczy, wyciągają detektywistyczne wnioski z drobnych poszlak, takich jak spektrum docierającego do nas światła gwiazd czy ich ruchy. A robią to wszystko po to, aby budować... nasze wyobrażenie o wszechświecie!
Dzięki Anderl zyskujemy nowe spojrzenie na wiedzę astrofizyczną. Uczymy się znajdować mocne przesłanki do tworzenia jak najbardziej prawdopodobnego scenariusza kosmicznych wydarzeń. Stajemy naprzeciw wszechświata... jaki się nam jawi. Bo czy jakiś inny staje przed nami otworem?

Kiedy będzie premiera książki Wszechświat i ja?

Książka Wszechświat i ja zostanie wydana 18 kwietnia 2018 (premiera w Polsce). Aby sprawdzić inne daty należy kliknąć w odpowiednią flagę. Dodatkowe ustawienia regionalne dostępne są w zakładce "Moje konto".

Chcę dostawać informacje o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby otrzymywać wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Chcę napisać o książce innym osobom. Jak mogę to zrobić?

Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub wysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaką kwotę trzeba uiścić za książkę?

Żeby zobaczyć ile kosztuje książka Wszechświat i ja kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę Wszechświat i ja. Gdzie mogę dostać ten tytuł?

Książka Wszechświat i ja jest do zamówienia tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".

Gdzie zobaczę świeże newsy dotyczące książki?

Najnowsze informacje można poczytać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

W jaki sposób można zaproponować notę dla tego produktu?

Żeby tego dokonać należy wybrać konkretną ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób zliczana jest ocena książki?

Premiera książki Wszechświat i ja nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz napisał tę książkę?

Sibylle Anderl jest autorem książki Wszechświat i ja. Kliknij tutaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.

Kto pracuje nad wydaniem tej książki?

Wydawnictwo Feeria Science sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć tutaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".

Na stronie napisane są nieprawdziwe informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Żeby zgłosić poprawkę należy wypełnić formularz umieszczony tutaj. W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.

Kiedy premiera Sibylle Anderl - Wszechświat i ja? Kiedy wychodzi Sibylle Anderl - Das Universum Und Ich?
Data wydania książki zaplanowana została na 18.04.2018. Nowa książka Sibylle Anderl z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.

Nowa książka Sibylle Anderl - Wszechświat i ja data premiery