sobota, 29 stycznia

09.02.2022
10 dni, 9 godzin

Autor:
340   515

Sam Kean, autor obdarzony wyjątkowym talentem do snucia fascynujących opowieści o nauce, tym razem zabiera nas w niezwykły świat genetyki i DNA...
W Dziwnych przypadkach naszego DNA znajdziesz zarówno całkiem nieznane fakty i historie, jak i te, o których myślałeś, że je znasz (dopóki o nich tu nie przeczytałeś).
Czy Paganini rzeczywiście sprzedał duszę diabłu?
Czy można przetrwać dwa wybuchy atomowe i dożyć później starości?
Dlaczego pod żadnym pozorem nie możemy jeść wątroby niedźwiedzia polarnego, a niedźwiedź naszą jak najbardziej?
Ile zmutowanych owocówek zmieści się w kradzionej butelce po mleku?
Czym różni się krew męczennika od moczu nietoperza? (Spoiler: smakiem).
DNA to nasze dobrodziejstwo i przekleństwo. To kapsuła czasu, w której zapisano historię ewolucji człowieka, i pierwsza przyczyna wszystkich naszych dążeń i starań (wszak liczą się tylko samolubne geny... a może jednak nie?). Sam Kean jak nikt inny przybliża działanie potężnego mechanizmu, jakim jest genetyka, a jego opowieści i anegdoty pochłania się po prostu jednym tchem.

Kiedy książka Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach zadebiutuje?

Książka wydana zostanie 9 lutego 2022 (premiera w Polsce). Aby sprawdzić inne daty należy kliknąć w odpowiednią flagę. W celu zmiany domyślnie wyświetlanego regionu należy skorzystać z opcji dostępnej w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać aktualne raporty o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić najnowsze komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Czy dostępna jest możliwość polecenia książki innym osobom?

O książce można wspomnieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaką kwotę trzeba uiścić za książkę?

Cenę książki Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach można zobaczyć na Skąpiec lub Ceneo.

Gdzie można zakupić książkę Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach?

Książka Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach jest do zakupu tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".

W którym miejscu mogę przeglądnąć świeże doniesienia odnośnie książki Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach?

Świeże wiadomości znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest z prawej strony.

Jak można ocenić książkę?

Aby to zrobić należy wskazać ocenę od 1 do 5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

W jaki sposób kalkulowana jest nota książki?

Premiera książki Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat odpowiedzialny jest za tę książkę?

Sam Kean to autor tej książki. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Które wydawnictwo dogląda wydania tej książki?

Książka ma być wydana przez firmę Feeria Science. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.

Na waszej stronie przedstawione są niepoprawne dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.

Kiedy premiera Sam Kean - Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach? Kiedy wychodzi Sam Kean - Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach?
Data wydania książki zaplanowana została na 09.02.2022. Nowa książka Sam Kean z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2022 roku.

Nowa książka Sam Kean - Dziwne przypadki naszego DNA. Opowieści o miłości, wojnie i geniuszu zapisane w naszych genach data premiery