Ryan Holiday - Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy(2021) | Biznes |
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker- inaczej:haker wzrostu- to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu izajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przezNAPRAWDĘ DOBREGOmarketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
Haker wzrostu i jego narzędzia
Produkt i jego rynek
Znajdź haka na wzrost
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 - wirusowość
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
Słowniczek hakera wzrostu
Najczęściej zadawane pytania
Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
Nie przepłacaj - zastosuj to, co działa!Poradziszsobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii - hakowaniu wzrostu - aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy udostępniona będzie 2 czerwca 2021 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać bieżące doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
O książce można powiedzieć innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cena książki jest do sprawdzenia tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy jest do dostania tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
W celu znalezienia świeżych doniesień należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby to zrobić należy wybrać odpowiednią ocenę, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Ryan Holiday jest autorem książki. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.
Wydawnictwo Onepress pracuje nad wydaniem książki. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.
W tym celu należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.
Komentarze