Robert Kozielski - Wskaźniki marketingowe(2015) | Biznes |
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.
"Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. "
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
"Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań. "
Prof. dr hab. Jerzy Dietl, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
"Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie. "
Prof. Henryk Sterniczuk, University of New Brunswick, Kanada
"Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej. "
Barbara Pałdyna, Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers – dział doradztwa podatkowego
"Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, jak coś zrobić poprawnie, rzadziej – co zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele – wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii. "
Rafał Szczepanik, Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
Książka wydana zostanie 20 listopada 2015 (data wydania w Polsce).
Aby otrzymywać bieżące wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach zostaną wysłane na e-mail oraz pojawią się na stronie "Aktualności".
O książce można napisać innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Książkę Wskaźniki marketingowe można zamówić tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.
W celu poczytania najnowszych newsów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby tego dokonać należy wybrać właściwą ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Wskaźniki marketingowe nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Robert Kozielski. Resztę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj lub kliknąć w jego nazwisko znajdujące się w polu "Informacje".
Wydawnictwo Wolters Kluwer dogląda wydania książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy kliknąć tutaj i wysłać wypełniony formularz. Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
Komentarze