Richard Shotton - Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia(2025) | Biznes |
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje Ci się.
Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?
Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.
"Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe."
Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl
"Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!"
Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa
"Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić."
Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy
"Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość. "
Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka ukaże się 5 lutego 2025 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najnowsze komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Książkę można zasugerować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić jaka jest cena książki Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
Najświeższe wiadomości można znaleźć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
W tym celu trzeba założyć nowe konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba wybrać należytą wartość w pięciopunktowej skali i przypieczętować ją kliknięciem.
Premiera książki Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Richard Shotton to autor tej książki. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.
Książka została wydana przez firmę MT Biznes. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze