niedziela, 27 września

Oznaczenie treści
 

Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu

(2018)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu

Data premiery

środa
20.06.2018
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Odnośniki:
[dodaj]

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest data premiery książki Content. Elementarna cząstka marketingu?

Książka Content. Elementarna cząstka marketingu będzie udostępniona 20 czerwca 2018 (premiera w Polsce). Kliknięcie we flagę spowoduje wyświetlenie daty z innego regionu. Domyślnie wyświetlany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę dostawać na bieżąco najnowsze wiadomości dotyczące książki. Jak tego dokonać?

Aby dostawać najświeższe raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Czy istnieje możliwość zarekomendowania książki znajomym?

O książce można napisać innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile mogę nabyć książkę?

Żeby zobaczyć ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę Content. Elementarna cząstka marketingu. Który sklep ma w swojej ofercie ten tytuł?

Książkę można zamówić tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".

Na jakiej stronie znajdę najnowsze informacje odnośnie książki?

Bieżące newsy można obejrzeć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Czy można przyporządkować ocenę dla tego produktu?

Żeby to zrobić należy wskazać właściwą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jakim sposobem kalkulowana jest ocena?

Premiera książki Content. Elementarna cząstka marketingu nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz napisał tę książkę?

Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski jest twórcą książki Content. Elementarna cząstka marketingu. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.

Kto sprawuje pieczę nad wydaniem tej książki?

Książka została wydana przez Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.

Na stronie napisane są mylne informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu? Kiedy wychodzi Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu?
Data wydania książki zaplanowana została na 20.06.2018. Nowa książka Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 20 czerwca 2018, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie