
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - Content. Elementarna cząstka marketingu(2018) | Biznes |


Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Książka Content. Elementarna cząstka marketingu ma ukazać się 20 czerwca 2018 (premiera w Polsce).
Aby śledzić aktualne doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
O książce można donieść innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Content. Elementarna cząstka marketingu można zamówić tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".
W celu sprawdzenia nowych wieści należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba przyporządkować należytą wartość w skali 1-5 i zaakceptować ją kliknięciem.
Premiera książki Content. Elementarna cząstka marketingu nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski jest twórcą książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, żeby wyświetlić inne książki przez niego napisane.
Książka ma zostać wydana przez firmę Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. Kliknięcie w nazwę wydawnictwa wyświetli listę innych książek przez nie wydanych. Z funkcji tej można skorzystać w polu "Informacje".
Aby tego dokonać należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.
20 czerwca 2018, środa
Komentarze