
Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra(2024) | Biznes |


Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.
Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.
A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.
Dzięki tej książce dowiesz się:
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka ma zadebiutować 24 kwietnia 2024 (premiera w Polsce).
Aby dostawać najświeższe doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby dowiedzieć się jaka jest cena książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można kupić tutaj. Sklepy, które sprzedają ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?" umieszczonym po prawej stronie.
Aby przeglądnąć nowe komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba nadać właściwą ocenę w skali 1-5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Raja Rajamannar jest twórcą książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Wydawnictwo Znak Literanova jest odpowiedzialne za wydanie książki. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".
Poprawkę można zgłosić klikając tutaj. Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
24 kwietnia 2024, środa
Komentarze