niedziela, 22 grudnia

Oznaczenie treści
 

Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

(2024)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Data premiery

środa
24.04.2024
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.

A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.

Dzięki tej książce dowiesz się:




  • Jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

  • Jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów.

  • Jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży.

  • Jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją.

  • Jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.





Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.




Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy książka Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra wydana zostanie?

Książka ma zostać wydana 24 kwietnia 2024 (data wydania w Polsce). Pokazywaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać na bieżąco najświeższe komunikaty dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Chcę zarekomendować książkę znajomym. Jak tego dokonać?

Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile należy wydać na książkę?

Aby zobaczyć ile trzeba wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

W którym sklepie dostanę książkę?

Książkę można kupić tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".

W którym miejscu mogę znaleźć najnowsze wieści dotyczące książki?

Bieżące materiały można przeglądnąć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Gdzie mogę ocenić książkę?

Aby tego dokonać należy wybrać konkretną ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób podliczono ocenę książki?

Premiera książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor napisał tę książkę?

Raja Rajamannar jest twórcą książki. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".

Jakie wydawnictwo odpowiada za wydanie tej książki?

Wydawnictwo Znak Literanova zaangażowane jest w wydanie książki. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.

Na waszej stronie zaprezentowane są nieprawdziwe dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra? Kiedy wychodzi Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra?
Data wydania książki zaplanowana została na 24.04.2024. Nowa książka Raja Rajamannar z 2024 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2024 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 24 kwietnia 2024, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie