Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra(2024) | Biznes |
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.
Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.
A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.
Dzięki tej książce dowiesz się:
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka ma zostać wydana 24 kwietnia 2024 (data wydania w Polsce).
Aby śledzić najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby zobaczyć ile trzeba wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę można kupić tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
Bieżące materiały można przeglądnąć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Aby tego dokonać należy wybrać konkretną ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Raja Rajamannar jest twórcą książki. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Wydawnictwo Znak Literanova zaangażowane jest w wydanie książki. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.
Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze