środa, 30 września

Oznaczenie treści
 

Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?

(2018)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Data premiery

środa
28.11.2018
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
"Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. "
Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

"Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO. "
Rastislav Čavojský, CEO I. D. C. Polonia S. A.
"Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych. "
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
"Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. "
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

W jakim terminie pojawi się Jak zbudować efektywny dział marketingu??

Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu? ukaże się 28 listopada 2018 (data premiery w Polsce). Wyświetlaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób mogę śledzić aktualne raporty o premierze?

W tym celu należy skorzystać z opcji "Obserwuj premierę", która dostępna jest na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Czy dostępna jest możliwość polecenia książki innym osobom?

Można to uczynić klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje znajdują się na pasku w górnej części strony.

Jaką cenę trzeba uiścić za książkę?

Aby sprawdzić ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W jakim miejscu zamówię książkę?

Książka jest do zakupu tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.

Na jakiej stronie mogę przeczytać nowe newsy odnośnie książki Jak zbudować efektywny dział marketingu??

W celu sprawdzenia bieżących wieści należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Czy można przyporządkować notę dla tego tytułu?

Żeby to zrobić należy przyporządkować właściwą ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jakim sposobem podliczana jest ocena książki?

Premiera książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor stworzył tę książkę?

Autorem książki jest Piotr Golczyk. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Które wydawnictwo wydaje tę książkę?

Książka została wydana przez firmę Novae Res. Aby zobaczyć listę książek wydanych przez tego wydawcę kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie podane są błędne dane. W jaki sposób można je skorygować?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" dostępnej nad polem "Informacje". W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?? Kiedy wychodzi Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu??
Data wydania książki zaplanowana została na 28.11.2018. Nowa książka Piotr Golczyk z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu? data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 28 listopada 2018, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie