Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?(2018) | Biznes |
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
"Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. "
Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
"Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO. "
Rastislav Čavojský, CEO I. D. C. Polonia S. A.
"Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych. "
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
"Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. "
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana
Książka pojawi się 28 listopada 2018 (data wydania w Polsce).
Aby śledzić najnowsze informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Tytuł zasugerować znajomym można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
W celu dowiedzenia się ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę Jak zbudować efektywny dział marketingu? można nabyć tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".
Aby przeglądać nowe komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby tego dokonać trzeba wybrać odpowiednią ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Piotr Golczyk to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Aby sprawdzić inne książki napisane przez tego autora kliknij w jego nazwisko lub kliknij utaj.
Wydawcą jest Novae Res. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.
W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" znajdujący się nad polem "Informacje". Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
Komentarze