piątek, 15 października

Oznaczenie treści
 

Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?

(2018)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Data premiery

środa
28.11.2018
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
"Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. "
Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

"Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO. "
Rastislav Čavojský, CEO I. D. C. Polonia S. A.
"Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych. "
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
"Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. "
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy książka Jak zbudować efektywny dział marketingu? pojawi się?

Książka będzie debiutowała 28 listopada 2018 (data premiery w Polsce). Żeby zobaczyć inne daty należy wybrać odpowiednią flagę. Domyślnie wyświetlany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę dostawać aktualne komunikaty o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby dostawać wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę zasugerować książkę znajomym. Jak mogę to zrobić?

Premierę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie można nabyć książkę?

Żeby dowiedzieć się ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę kupić książkę Jak zbudować efektywny dział marketingu?. W którym miejscu można zakupić ten tytuł?

Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu? jest do dostania tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Na jakiej stronie przeglądnę nowe komunikaty dotyczące książki?

Aby zobaczyć najświeższe wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak można ocenić książkę?

Żeby ocenić książkę należy zaznaczyć konkretną wartość od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jak podliczana jest ocena książki?

Premiera książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista napisał tę książkę?

Piotr Golczyk jest twórcą książki. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.

Jakie wydawnictwo dba o wydanie tej książki?

Wydawnictwo Novae Res czuwa nad wydaniem książki. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".

Spostrzegłem na tej stronie nieścisłe informacje. W jaki sposób mogę to zgłosić?

Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?? Kiedy wychodzi Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu??
Data wydania książki zaplanowana została na 28.11.2018. Nowa książka Piotr Golczyk z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu? data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 28 listopada 2018, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie