
Piotr Golczyk - Jak zbudować efektywny dział marketingu?(2018) | Biznes |


Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
"Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. "
Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
"Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO. "
Rastislav Čavojský, CEO I. D. C. Polonia S. A.
"Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych. "
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
"Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. "
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Książka ma zostać wydana 28 listopada 2018 (data wydania w Polsce).
Aby dostawać najnowsze raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
Książkę polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby zobaczyć jaka jest cena książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę można zakupić tutaj. Wszystkie sklepy dostępne są w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się po prawej stronie.
Aby przeglądnąć bieżące doniesienia należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby ocenić książkę trzeba wybrać konkretną wartość od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Piotr Golczyk to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.
Książka ma być wydana przez Novae Res. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.
Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
28 listopada 2018, środa
Komentarze