
Piotr Garlej - Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie(2024) | Biznes |


Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.
Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.
Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka wydana zostanie 27 sierpnia 2024 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać bieżące komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby dowiedzieć się ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie jest do znalezienia tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".
W celu przeglądnięcia bieżących raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby tego dokonać należy nadać właściwą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Piotr Garlej jest twórcą książki Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie. Żeby sprawdzić listę pozostałych książek tego twórcy należy udać się do pola "Informacje" i kliknąć w jego nazwisko albo kliknąć utaj.
Wydawnictwo Onepress czuwa nad wydaniem książki. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.
Aby to zrobić należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
27 sierpnia 2024, wtorek
Komentarze