czwartek, 19 września

Oznaczenie treści
 

Philip Kotler - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna

(2024)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Philip Kotler - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna

Data premiery

piątek
25.10.2024
35 dni, 21 godzin
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
468   727

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona  zmienią krajobraz biznesowy

Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego.

Philip Kotler  ̶  słynny propagator „czterech P marketingu”, oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.



Autorzy przedstawiają:




  •     elementy składowe metamarketingu

  •     technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa

  •     sposoby na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej

  •     najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane przez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku

  •     tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich.



Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.  

To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To również lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści. 



Philip Kotler  ̶  profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków.



Hermawan Kartajaya – założyciel i prezes M Corp, wiodącej firmy świadczącej profesjonalne usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej.

Iwan Setiawan – dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z różnych branż. 



"Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu, ma wyjątkową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich."

Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University



"Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, aby ten uwierzył, że faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia lektura."

Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.




Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy ma zadebiutować książka Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna?

Książka ma ukazać się 25 października 2024 (data wydania w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić klikając w odpowiednie flagi. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

Chcę dostawać najnowsze wieści o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić najświeższe wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Chcę polecić książkę znajomym. Jak tego dokonać?

Tytuł zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.

W jakiej cenie zakupię książkę?

Aby sprawdzić jaka jest cena książki Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

W jakim sklepie można zamówić książkę Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna?

Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna można nabyć tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów sprzedających ten produkt.

W którym miejscu przeczytam najnowsze wiadomości dotyczące książki?

W celu zobaczenia najnowszych wieści należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Jak mogę wystawić ocenę dla tego produktu?

W tym celu należy założyć nowe konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" należy wybrać odpowiednią wartość w skali od 1 do 5 i przypieczętować ją kliknięciem.

Jakim sposobem obliczona została ocena?

Premiera książki Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto napisał tę książkę?

Philip Kotler jest autorem książki. Listę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj.

Które wydawnictwo odpowiada za wydanie tej książki?

Za wypuszczenie książki odpowiedzialna jest firma MT Biznes. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".

Spostrzegłem na waszej stronie nieprecyzyjne dane. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Philip Kotler - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna? Kiedy wychodzi Philip Kotler - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna?
Data wydania książki zaplanowana została na 25.10.2024. Nowa książka Philip Kotler z 2024 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2024 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Philip Kotler - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 25 października 2024, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie