Paweł Tkaczyk - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki(2022) | Biznes |
Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
Silna marka
Strategia komunikacji marki
Identyfikacja wizualna
Nowy marketing
Case studies
Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka ma pojawić się 3 maja 2022 (premiera w Polsce).
Aby śledzić bieżące komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cenę książki sprawdzisz tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można dostać tutaj. Wszystkie sklepy dostępne są w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się po prawej stronie.
Najświeższe informacje można przeglądać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby tego dokonać należy wskazać właściwą ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Paweł Tkaczyk to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.
Wydawnictwo Onepress sprawuje pieczę nad wydaniem książki. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.
W tym celu należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
Komentarze