Paweł Muzyczyszyn - Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty(2022) | Biznes |
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego.
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty wydana zostanie 14 kwietnia 2022 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
O książce można powiedzieć innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby zobaczyć jaka jest cena książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty można znaleźć tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".
W celu sprawdzenia świeżych informacji należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba przyporządkować właściwą ocenę, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.
Premiera książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Paweł Muzyczyszyn to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.
Książka została wydana przez firmę Onepress. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.
W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
Komentarze