sobota, 16 października

Oznaczenie treści
 

Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

(2020)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Data premiery

wtorek
13.10.2020
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce)z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy pojawi się książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy?

Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy ma ukazać się 13 października 2020 (data premiery w Polsce). Obecnie wyświetlaną datę można zmienić klikając we flagę. Domyślnie wyświetlany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę dostawać aktualne wieści o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić aktualne raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Jak mogę zasugerować książkę innym osobom?

Książkę polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile należy odłożyć na książkę?

W celu dowiedzenia się ile należy wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy. Gdzie mogę dostać ten produkt?

Książkę można zakupić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów sprzedających ten produkt.

Na jakiej stronie poczytam najświeższe materiały odnośnie książki?

Bieżące doniesienia znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest po prawej stronie.

Chcę wystawić ocenę. Jak tego dokonać?

Aby ocenić książkę trzeba wskazać wartość w skali 1-5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.

Jak kalkulowana jest ocena?

Premiera książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor tworzy tę książkę?

Paweł Cengiel jest twórcą książki. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy pozostałych książek od tego autora. Z funkcji tej można również skorzystać przechodząc do pola "Informacje" i klikając w nazwisko pisarza.

Jakie wydawnictwo odpowiada za wydanie tej książki?

Wydawcą jest firma Helion. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.

Na waszej stronie napisane są omyłkowe informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić korektę należy wypełnić formularz umieszczony tutaj. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy? Kiedy wychodzi Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy?
Data wydania książki zaplanowana została na 13.10.2020. Nowa książka Paweł Cengiel z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 13 października 2020, wtorek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie