piątek, 6 grudnia

Oznaczenie treści
 

Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

(2020)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Data premiery

wtorek
13.10.2020
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce)z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

W jakim terminie pojawi się książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy?

Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy będzie debiutować 13 października 2020 (data premiery w Polsce). Kliknij w wybraną flagę, żeby wyświetlić datę z innego regionu. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób mogę śledzić bieżące raporty o premierze?

Aby śledzić aktualne wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Chcę zarekomendować książkę innym osobom. W jaki sposób mogę to uczynić?

Książkę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie mogę kupić książkę?

Aby dowiedzieć się ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy. Gdzie jest dostępny do zamówienia ten tytuł?

Książkę można nabyć tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.

Na jakiej stronie obejrzę najnowsze raporty odnośnie książki?

W celu zobaczenia nowych komunikatów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Czy mogę przyporządkować notę dla tego tytułu?

Żeby to zrobić należy nadać właściwą ocenę, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Na jakiej podstawie skalkulowana została ocena książki?

Premiera książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest odpowiedzialny za tę książkę?

Autorem książki jest Paweł Cengiel. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.

Jakie wydawnictwo wyda tę książkę?

Książka ma zostać wydana przez firmę Helion. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.

Odnalazłem na stronie niewłaściwe informacje. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Aby to zrobić należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy? Kiedy wychodzi Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy?
Data wydania książki zaplanowana została na 13.10.2020. Nowa książka Paweł Cengiel z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Paweł Cengiel - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 13 października 2020, wtorek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie