wtorek, 28 czerwca

czwartek
18.08.2022
50 dni, 1 godzin

616   890

Historia Wszechświata - od Wielkiego Wybuchu, przez chwilę obecną, aż po przyszłość - opowiedziana przez jednego z czołowych astronomów na świecie.

Wszyscy wiedzą, że astronomowie używają teleskopów do oglądania odległych galaktyk. Ale czy wiesz, że używają ich również jako wehikułów czasu, aby spojrzeć w przeszłość? W tej niezwykłej książce światowej sławy astronom Paul Murdin przedstawia biografię Wszechświata, prowadząc nas krok po kroku przez historię czasu i przestrzeni.
Dzięki badaniom naukowym nasza wiedza o Wszechświecie wciąż się rozszerza. Paul Murdin uczestniczy w nich od ponad pół wieku. To właśnie on odkrył pierwszą gwiazdową czarną dziurę w naszej Galaktyce. Jeśli chcesz przeżyć fascynującą podróż z takim przewodnikiem, ruszaj w drogę!

Kiedy odbędzie się premiera książki Wszechświat. Biografia?

Książka pojawi się 18 sierpnia 2022 (data premiery w Polsce). Żeby zobaczyć inne daty należy wybrać odpowiednią flagę. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób mogę śledzić informacje o premierze?

Aby dostawać najnowsze wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Chcę powiedzieć o książce znajomym. Jak tego dokonać?

Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile mogę dostać książkę?

Aby zobaczyć ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę kupić książkę Wszechświat. Biografia. Gdzie mogę nabyć ten produkt?

Wszechświat. Biografia jest do zakupu tutaj. Sklepy, które sprzedają ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?" umieszczonym po prawej stronie.

Na jakiej stronie przeglądnę nowe informacje dotyczące książki?

Najnowsze wiadomości można sprawdzić w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

W jaki sposób można przypisać notę dla tej książki?

Aby tego dokonać należy przyporządkować konkretną ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

W jaki sposób przeliczona została ocena książki?

Premiera książki Wszechświat. Biografia nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat stworzył tę książkę?

Paul Murdin jest twórcą książki Wszechświat. Biografia. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.

Który wydawca dba o wydanie tej książki?

Książka zostanie wydana przez Prószyński Media. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie przedstawione są niedobre informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz znajdujący się tutaj. W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.

Kiedy premiera Paul Murdin - Wszechświat. Biografia? Kiedy wychodzi Paul Murdin - Wszechświat. Biografia?
Data wydania książki zaplanowana została na 18.08.2022. Nowa książka Paul Murdin z 2022 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2022 roku.

Nowa książka Paul Murdin - Wszechświat. Biografia data premiery