Martyna Zastrożna - Google Analytics dla marketingowców(2021) | Biznes |
Analiza. Podstawa działań online.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd. , przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka ukaże się 4 stycznia 2022 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najnowsze wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
O książce można wspomnieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu zobaczenia ile należy zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę można kupić tutaj. Lista wszystkich sklepów oferujących ten produkt znajduje się po prawej stronie.
Aby przeglądnąć najnowsze wiadomości należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
W tym celu należy założyć nowe konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" należy wskazać konkretną wartość od 1 do 5 i zaakceptować ją kliknięciem.
Premiera książki Google Analytics dla marketingowców nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Martyna Zastrożna jest twórcą książki Google Analytics dla marketingowców. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Wydawcą książki jest firma Onepress. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".
Aby tego dokonać należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
Komentarze