
Martyna Zastrożna - Google Analytics dla marketingowców(2021) | Biznes |


Analiza. Podstawa działań online.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd. , przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Google Analytics dla marketingowców ukaże się 4 stycznia 2022 (premiera w Polsce).
Aby otrzymywać aktualne wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
O książce można napisać innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu sprawdzenia ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Google Analytics dla marketingowców można nabyć tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
Najnowsze raporty można zobaczyć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby tego dokonać należy wyznaczyć należytą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.
Premiera książki Google Analytics dla marketingowców nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Martyna Zastrożna to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Resztę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj lub kliknąć w jego nazwisko znajdujące się w polu "Informacje".
Wydawnictwo Onepress sprawuje pieczę nad wydaniem książki. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
4 stycznia 2022, wtorek
Komentarze