piątek, 29 marca

(2020)

02.09.2020

Wszystko zaczęło się od wielkiego wybuchu!
A co było dalej? Cyjanobakterie zaczęły produkować tlen, neandertalczycy wynaleźli narzędzia, ludzkość zbudowała piramidy i Wielki Mur Chiński. Starożytni Grecy zauważyli, że obiekty na niebie się poruszają, i nazwali je planetami. Kopernik wstrzymał słońce, Newton oberwał w głowę jabłkiem, a Einstein... co właściwie zrobił Einstein?
Uwielbiasz "Teorię wielkiego podrywu", ale kiedy słyszysz o liniach Fraunhofera, spektroskopii atomowej czy dysku protoplanetarnym, czujesz się jak Penny na lekcji fizyki z Sheldonem Cooperem? Kiedy ktoś zaczyna rozmowę o ostatnim sezonie Doktora Who albo pyta, czy twoim zdaniem orkowie poradziliby sobie podczas bitwy pod Gettysburgiem, milkniesz jak Raj Koothrappali w towarzystwie kobiet? W takim razie ta książka jest dla Ciebie!
Dzięki niej dowiesz się wszystkiego, co zawsze chciałeś wiedzieć o fizyce, flagach i science fiction, ale bałbyś się o to zapytać doktora Coopera!
Dlaczego Sheldon uznał, że na imprezę kostiumową warto przebrać się za efekt Dopplera, a Raj wybrał strój nordyckiego boga Thora?
Do kogo powinien zadzwonić Howard, gdyby skonstruowany przez niego łazik natrafił na Marsie na kosmitów?
Czy Leonard naprawdę musi się obawiać, że w wyniku nieudanej teleportacji powstanie wielu Sheldonów?
Poznaj odpowiedzi na wszystkie te pytania! Przed tobą pełen naukowych ciekawostek przewodnik po wszechświecie i zakamarkach umysłów bohaterów "Teorii wielkiego podrywu".
I nie, to nie jest bazinga!

Na kiedy została ogłoszona premiera książki Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?

Książka ma być wydana 2 września 2020 (data wydania w Polsce). Wyświetlaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób można obserwować raporty o premierze?

Aby dostawać najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Czy jest możliwość zasugerowania książki znajomym?

Tytuł polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.

Za ile mogę znaleźć książkę?

Żeby sprawdzić ile kosztuje książka kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W którym sklepie mogę dostać książkę Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?

Książkę Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców można zakupić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.

Gdzie mogę przeglądać najnowsze wieści odnośnie książki?

Najświeższe wieści można sprawdzić w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Czy można zaproponować notę dla tej książki?

Aby to zrobić trzeba nadać odpowiednią ocenę, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Jak wyliczana jest ocena?

Premiera książki Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto stworzył tę książkę?

Autorem książki jest Mark Brake. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.

Jakie wydawnictwo sprawuje pieczę nad wydaniem tej książki?

Książka została wydana przez firmę Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.

Dostrzegłem na waszej stronie omyłkowe informacje. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić błąd należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.

Kiedy premiera Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców? Kiedy wychodzi Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?
Data wydania książki zaplanowana została na 02.09.2020. Nowa książka Mark Brake z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.

Nowa książka Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców data premiery