wtorek, 29 września

(2020)

02.09.2020

312   469

Wszystko zaczęło się od wielkiego wybuchu!
A co było dalej? Cyjanobakterie zaczęły produkować tlen, neandertalczycy wynaleźli narzędzia, ludzkość zbudowała piramidy i Wielki Mur Chiński. Starożytni Grecy zauważyli, że obiekty na niebie się poruszają, i nazwali je planetami. Kopernik wstrzymał słońce, Newton oberwał w głowę jabłkiem, a Einstein... co właściwie zrobił Einstein?
Uwielbiasz "Teorię wielkiego podrywu", ale kiedy słyszysz o liniach Fraunhofera, spektroskopii atomowej czy dysku protoplanetarnym, czujesz się jak Penny na lekcji fizyki z Sheldonem Cooperem? Kiedy ktoś zaczyna rozmowę o ostatnim sezonie Doktora Who albo pyta, czy twoim zdaniem orkowie poradziliby sobie podczas bitwy pod Gettysburgiem, milkniesz jak Raj Koothrappali w towarzystwie kobiet? W takim razie ta książka jest dla Ciebie!
Dzięki niej dowiesz się wszystkiego, co zawsze chciałeś wiedzieć o fizyce, flagach i science fiction, ale bałbyś się o to zapytać doktora Coopera!
Dlaczego Sheldon uznał, że na imprezę kostiumową warto przebrać się za efekt Dopplera, a Raj wybrał strój nordyckiego boga Thora?
Do kogo powinien zadzwonić Howard, gdyby skonstruowany przez niego łazik natrafił na Marsie na kosmitów?
Czy Leonard naprawdę musi się obawiać, że w wyniku nieudanej teleportacji powstanie wielu Sheldonów?
Poznaj odpowiedzi na wszystkie te pytania! Przed tobą pełen naukowych ciekawostek przewodnik po wszechświecie i zakamarkach umysłów bohaterów "Teorii wielkiego podrywu".
I nie, to nie jest bazinga!

W jakim terminie pojawi się książka Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?

Książka Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców ma ukazać się 2 września 2020 (data premiery w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić wybierając odpowiednią flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę dostawać na bieżąco najnowsze raporty dotyczące książki. Jak tego dokonać?

Aby śledzić najświeższe informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Gdzie mogę zarekomendować książkę znajomym?

Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile wyniesie mnie książka?

Żeby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców. W którym miejscu można znaleźć ten produkt?

Książkę Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców można kupić tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.

W którym miejscu mogę przeczytać świeże wiadomości dotyczące książki Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?

Aby przeglądnąć świeże newsy należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Gdzie można ocenić książkę?

Żeby ocenić książkę trzeba wyznaczyć konkretną wartość w skali od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.

Na jakiej podstawie skalkulowana została ocena?

Premiera książki Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat pisze tę książkę?

Mark Brake to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.

Który wydawca planuje wydać tę książkę?

Wydawnictwo Społeczny Instytut Wydawniczy Znak odpowiada za wydanie książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.

Na tej stronie zaprezentowane są niepoprawne dane. W jaki sposób można je skorygować?

Aby tego dokonać należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Kiedy premiera Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców? Kiedy wychodzi Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców?
Data wydania książki zaplanowana została na 02.09.2020. Nowa książka Mark Brake z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.

Nowa książka Mark Brake - Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców data premiery