Marek Staniszewski - Tak na marginesie strategii(2016) | Biznes |
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np. :
• przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens,
• rola nowych technologii w świecie marek,
• postawa klientocentryczna – i co z tego wynika,
• klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno,
• sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem,
• marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą,
• siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.