Maciej Tesławski - Konsument wierny jak pies(2016) | Biznes |
Lojalność. . . Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej. Dzięki lojalności klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych klientów. . .
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
„Konsument wierny jak pies” to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.
Książka Konsument wierny jak pies debiutować będzie 30 listopada 2016 (data premiery w Polsce).
Aby być informowanym na bieżąco o zmianach należy dodać książkę do listy "Moje premiery". W tym celu kliknij w opcję "Obserwuj premierę" dostępną na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Tytuł polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
Żeby zobaczyć ile kosztuje książka Konsument wierny jak pies kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę Konsument wierny jak pies można zamówić tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
Aby przeglądać nowe doniesienia należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby tego dokonać trzeba nadać konkretną ocenę w skali 1-5, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Konsument wierny jak pies nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Maciej Tesławski. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.
Wydawnictwo Słowa i Myśli jest odpowiedzialne za wydanie książki. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.
Aby to zrobić należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
Komentarze