Leszek Stafiej - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe(2016) | Biznes |
"Gwoździem w mózg" to zbiór felietonów pisanych przez Leszka Stafieja, doradcę ds. komunikacji marketingowej, obserwatora życia i procesów z nim związanych. Za mocnym tytułem kryją się bezkompromisowe myśli i wnioski, historie i sytuacje, całkowicie z życia wzięte, oparte na obserwacjach i analizie rynku, konsumentów i ich zachowań.
Insight Inside
"Gwoździem w mózg" to prawda, która nas dotyczy, otacza i wypełnia. To prawda, którą czasem trudno nam zauważyć, zrozumieć i wyciągnąć właściwe wnioski. Autor stosując błyskotliwe refleksje ukazuje prawdziwy świat polskiego społeczeństwa i marketingu.
"Gwoździem w mózg" to niesamowicie ważna pozycja dla marketerów, którzy poszukują insightów konsumenckich, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć rynek i klienta, skuteczniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym, wytwarzać produkty spełniające jego potrzeby, a nawet kreować potrzeby, których rynek nie jest jeszcze świadomy.
Książka ma być dostępna 2 grudnia 2016 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cenę książki Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe sprawdzisz na Ceneo lub Skąpiec.
Książka Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe jest do zamówienia tutaj. Lista wszystkich sklepów oferujących ten produkt znajduje się po prawej stronie.
Aby przeglądnąć bieżące komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby ocenić książkę należy wskazać odpowiednią wartość w skali od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Leszek Stafiej to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Żeby sprawdzić listę pozostałych książek tego twórcy należy udać się do pola "Informacje" i kliknąć w jego nazwisko albo kliknąć utaj.
Książka zostanie wydana przez firmę Słowa i Myśli. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze