Leszek Stafiej - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe(2016) | Biznes |
"Gwoździem w mózg" to zbiór felietonów pisanych przez Leszka Stafieja, doradcę ds. komunikacji marketingowej, obserwatora życia i procesów z nim związanych. Za mocnym tytułem kryją się bezkompromisowe myśli i wnioski, historie i sytuacje, całkowicie z życia wzięte, oparte na obserwacjach i analizie rynku, konsumentów i ich zachowań.
Insight Inside
"Gwoździem w mózg" to prawda, która nas dotyczy, otacza i wypełnia. To prawda, którą czasem trudno nam zauważyć, zrozumieć i wyciągnąć właściwe wnioski. Autor stosując błyskotliwe refleksje ukazuje prawdziwy świat polskiego społeczeństwa i marketingu.
"Gwoździem w mózg" to niesamowicie ważna pozycja dla marketerów, którzy poszukują insightów konsumenckich, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć rynek i klienta, skuteczniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym, wytwarzać produkty spełniające jego potrzeby, a nawet kreować potrzeby, których rynek nie jest jeszcze świadomy.
Książka debiutować będzie 2 grudnia 2016 (premiera w Polsce).
Aby być informowanym na bieżąco o zmianach należy dodać książkę do listy "Moje premiery". W tym celu kliknij w opcję "Obserwuj premierę" dostępną na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można nabyć tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
Aby znaleźć najświeższe raporty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby ocenić książkę należy zaznaczyć właściwą wartość od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Leszek Stafiej. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Książka zostanie wydana przez Słowa i Myśli. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
Aby tego dokonać należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze