Lee Chae-yeon - The Move Street(2024) | Elektro |
Przedstawiamy pierwsze tytuły w nowym, innowacyjnym formacie KiT Box!
Świat muzyki przeszedł w ostatnich latach prawdziwą rewolucję, jeśli chodzi o sposób odtwarzania dźwięku i o jego format. Dziś najczęściej sięgamy do platform cyfrowych, które oferują niezwykle szeroki katalog i w zasadzie nieograniczony dostęp do interesujących nas utworów muzycznych. Jednak pomimo dominacji serwisów streamingowych, odbiorcy muzyki zaczęli tęsknić za niesamowitym klimatem, jaki tworzy się podczas obcowania z klasycznym nośnikiem fizycznym.
I właśnie specjalnie dla takich fanów został zaprojektowany nowy format KiT, który jest połączeniem nośnika fizycznego i wygodnego odtwarzania muzyki w cyfrze.
W dużym skrócie: format KiT polega na zastosowaniu specjalnego nośnika, który można w prosty sposób podłączyć (bez konieczności ładowania czy parowania) do każdego mobilnego urządzenia. Nośnik KiT łączy się z aplikacją KiT na urządzeniu przy pomocy szyfrowania ultradźwiękowego, przy okazji zapewniając ochronę przed nielegalnym kopiowaniem. Fani pozostają połączeni z profilem danego artysty, co pozwala im stać się częścią ekskluzywnej społeczności korzystającej z KiT na całym świecie.
Standardowy box KiT ma wymiary 100 X 100 X 30 mm i zawiera nośnik z albumem, specjalne karty oraz ekskluzywne zdjęcia.
Pierwszy album opublikowany w systemie KiT ukazał się w 2017 w Korei Południowej i był pierwotnie zaprojektowany wyłącznie dla prężnie rozwijającej się sceny K-popowej, która w szybkim tempie zyskała niesamowitą popularność na całym świecie. Od tamtego czasu ponad 250 artystów sceny K-pop opublikowało ponad 450 albumów w systemie KiT, tworząc nowy standard w biznesie muzycznym.
Lee Chaye Yeon prezentuje „The Move: Street” i tym zróżnicowanym wydawnictwem szykuje się na podbój sceny. Utwór otwierający „Intro Shangri-La” zawiera wysamplowane „Cztery pory roku” Vivaldiego i otwiera to wydawnictwo bardzo tropikalną atmosferą. Utwór tytułowy „Let’s Dance” posiada idealny do tańca, chwytliwy rytm, natomiast „Cave” zaskakuje swoim mrocznym klimatem. Trzy niezwykle różniące się od siebie utwory świadczą o wszechstronności i otwartości tej artystki.
Tracklista:
01. INTRO : SHANGRI-LA
02. LET'S DANCE
03. CAVE
Płyty tej będzie można posłuchać 30 sierpnia 2024 (premiera w Polsce).
Aby otrzymywać komunikaty o płycie skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
O płycie można wspomnieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby sprawdzić ile trzeba zarezerwować na płytę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
The Move Street można nabyć tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.
Najnowsze komunikaty można sprawdzić w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby tego dokonać należy wskazać ocenę od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.
Premiera płyty The Move Street nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Lee Chae-yeon jest twórcą płyty. Żeby poznać inne płyty od tego artysty należy kliknąć utaj albo kliknąć w nazwę w zakładce "Informacje".
Płyta ma zostać wypuszczona przez Mystic. Aby sprawdzić inne płyty wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Aby tego dokonać należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze