środa, 24 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Data premiery

wtorek
11.01.2022
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.
Książkę wyróżniają:
na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy można spodziewać się premiery książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?

Książka Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów ukaże się 11 stycznia 2022 (data premiery w Polsce). Wyświetlaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Dodatkowe ustawienia regionalne dostępne są w zakładce "Moje konto".

Chcę dostawać świeże komunikaty o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby być powiadamianym na bieżąco o aktualnościach należy dodać książkę do listy "Moje premiery". W tym celu kliknij w opcję "Obserwuj premierę" dostępną na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Jak mogę polecić książkę znajomym?

O książce można powiedzieć innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile pieniędzy trzeba zapłacić za książkę?

Aby sprawdzić jaka jest cena książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W którym miejscu można zakupić książkę Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?

Książkę Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów można zamówić tutaj. Lista wszystkich sklepów oferujących ten produkt znajduje się po prawej stronie.

W którym miejscu mogę przeglądnąć nowe raporty odnośnie książki?

Najświeższe raporty można obejrzeć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Gdzie można przyporządkować ocenę dla tego tytułu?

Aby tego dokonać należy wskazać właściwą ocenę w skali 1-5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Jaką metodą zliczono ocenę książki?

Premiera książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat pisze tę książkę?

Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło to twórca tej książki. Aby zobaczyć listę utworów napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.

Jaka firma jest wydawcą?

Książka ma być wydana przez firmę Onepress. Kliknięcie w nazwę wydawnictwa wyświetli listę innych książek przez nie wydanych. Z funkcji tej można skorzystać w polu "Informacje".

Na waszej stronie zaprezentowane są przekłamane dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Korektę można zgłosić klikając tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów? Kiedy wychodzi Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.01.2022. Nowa książka Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2022 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 stycznia 2022, wtorek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie