sobota, 6 grudnia

Oznaczenie treści
 

Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Data premiery

wtorek
11.01.2022
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.
Książkę wyróżniają:
na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Na kiedy zaplanowano premierę książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?

Książka zadebiutuje 11 stycznia 2022 (data premiery w Polsce). Żeby zobaczyć inne daty należy wybrać odpowiednią flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać aktualne wiadomości o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby dostawać najświeższe wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Czy jest możliwość zarekomendowania książki znajomym?

Książkę zasugerować znajomym można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie mogę dostać książkę?

W celu dowiedzenia się ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Gdzie kupię książkę?

Książka Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów jest do kupienia tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.

Gdzie mogę przeglądnąć świeże wiadomości dotyczące książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?

Aby przeglądnąć bieżące wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Chcę ocenić książkę. Jak tego dokonać?

Żeby tego dokonać należy przyporządkować odpowiednią ocenę w skali 1-5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.

Jakim sposobem zliczona została ocena książki?

Premiera książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat stworzył tę książkę?

Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło jest autorem książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.

Jakie wydawnictwo wydaje tę książkę?

Wydawcą jest firma Onepress. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.

Na tej stronie napisane są niedobre informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów? Kiedy wychodzi Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.01.2022. Nowa książka Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2022 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 stycznia 2022, wtorek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie