Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza(2016) | Biznes |
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson's, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Książkę będzie można przeczytać 12 lutego 2016 (premiera w Polsce).
Aby otrzymywać informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
Można to uczynić klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje umieszczone są na pasku w górnej części strony.
Aby dowiedzieć się ile kosztuje książka kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza można dostać tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
Aby poczytać nowe wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba wyznaczyć odpowiednią wartość i zaznaczyć ją kliknięciem.
Premiera książki Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.
Książka została wydana przez firmę MT Biznes. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.
Żeby zgłosić błąd należy kliknąć tutaj i wysłać wypełniony formularz. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
Komentarze