
Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza(2016) | Biznes |


Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson's, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.

Książka Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza zostanie wydana 12 lutego 2016 (data premiery w Polsce).
Aby dostawać wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby zobaczyć ile trzeba wydać na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książka Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza jest do zakupu tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
W celu sprawdzenia świeżych doniesień należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby to zrobić należy przyporządkować właściwą ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.
Za wypuszczenie książki odpowiada firma MT Biznes. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.
Poprawkę można zgłosić klikając tutaj. Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
12 lutego 2016, piątek
Komentarze