
Katarzyna Michalak - Instrukcja obsługi ścieżki klienta(2024) | Biznes |


Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi.
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.
To jak? Ruszamy w drogę?
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Instrukcja obsługi ścieżki klienta ma pojawić się 9 kwietnia 2024 (data wydania w Polsce).
Aby otrzymywać informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
O książce można donieść innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby zobaczyć ile kosztuje książka Instrukcja obsługi ścieżki klienta kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książka jest do dostania tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".
Aby znaleźć nowe komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
W tym celu należy założyć nowe konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" należy zaznaczyć wartość od 1 do 5 i oznaczyć ją kliknięciem.
Premiera książki Instrukcja obsługi ścieżki klienta nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Katarzyna Michalak jest autorem książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Za wydanie książki odpowiada firma Onepress. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.
Żeby zgłosić błąd należy wypełnić formularz umieszczony tutaj. Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
9 kwietnia 2024, wtorek
Komentarze