wtorek, 8 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Karl Bunyan - HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

(2016)
IT

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Karl Bunyan - HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

Data premiery

piątek
15.01.2016
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Informatyka
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush. . . Ile już godzin spędziłeś nad jedną z tych prostych i. . . wyjątkowo uzależniających gier? Żadna z nich nie wymaga nośników instalacyjnych ani potężnych mocy obliczeniowych, te gry działają na różnych platformach i urządzeniach, niezależnie od systemu operacyjnego, a do ich uruchomienia wystarczy jedynie przeglądarka. Zbudowanie takiej gry jest proste — wystarczy sprawny duet HTML5 i JavaScript.

Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiękowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji.
Spróbuj swoich sił i zrealizuj pomysły na własną grę!



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

W jakim terminie ukaże się HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript?

Książkę będzie można czytać 15 stycznia 2016 (data premiery w Polsce). Kliknięcie we flagę spowoduje wyświetlenie daty z innego regionu. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę dostawać świeże informacje o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby otrzymywać najnowsze informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Chcę poinformować o książce znajomych. Jak mogę to zrobić?

Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile trzeba wydać na książkę?

Żeby zobaczyć cenę książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript. W którym sklepie mogę zamówić ten tytuł?

Książkę HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.

W którym miejscu poczytam najnowsze materiały odnośnie książki?

Aby sprawdzić świeże wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

W którym miejscu można wystawić ocenę dla tego produktu?

Aby tego dokonać trzeba wskazać konkretną ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.

Na jakiej podstawie zliczana jest ocena?

Premiera książki HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor stworzył tę książkę?

Autorem książki jest Karl Bunyan. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Które wydawnictwo sprawuje pieczę nad wydaniem tej książki?

Książka ma zostać wydana przez firmę Helion. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".

Odnalazłem na tej stronie nieprecyzyjne dane. W jaki sposób mogę to zgłosić?

Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Karl Bunyan - HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript? Kiedy wychodzi Karl Bunyan - HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript?
Data wydania książki zaplanowana została na 15.01.2016. Nowa książka Karl Bunyan z 2016 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2016 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Karl Bunyan - HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 15 stycznia 2016, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików Cookie. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe w świetle ustawy. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treść do Twoich preferencji. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies oraz naszej Polityce Prywatności.