Justyna Bakalarska-Stankiewicz - Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce(2022) | Biznes |
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka będzie udostępniona 18 października 2022 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
Premierę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby sprawdzić ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce jest do zakupu tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".
Aby zobaczyć bieżące newsy należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby to zrobić trzeba przyporządkować odpowiednią ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz jest autorem książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Listę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj.
Za wydanie książki odpowiedzialna jest firma Onepress. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.
Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik umieszczony jest nad polem "Informacje". W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.
Komentarze