Justyna Bakalarska-Stankiewicz - Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce(2022) | Biznes |
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce ma być wydana 18 października 2022 (data wydania w Polsce).
Aby dostawać aktualne komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Tytuł zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
Książkę można kupić tutaj. Sklepy, które sprzedają ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?" umieszczonym po prawej stronie.
Najświeższe materiały można poczytać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby tego dokonać należy wybrać właściwą ocenę od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz jest autorem książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Wydawnictwo Onepress zaangażowane jest w wydanie książki. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
Aby to zrobić należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.
Komentarze