Justyna Bakalarska - Marketing wartości(2016) | Biznes |
Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy w firmie pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej? Czy firmy istnieją tylko po to, by generować przychody i tworzyć kolejne produkty, które te przychody generują? Czy dziś na te pytania na pewno można odpowiedzieć tylko: Tak?
Takie myślenie biznesowe, choć nadal funkcjonujące, coraz częściej wypierane jest przez model zarządzania firmą w oparciu o wartości i idee. Dzieje się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody organizacji, ale także na poziomie wewnętrznym, gdzie wszyscy pracownicy angażując się w działalność firmy zmieniają świat na lepsze. Robią to bo wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zada-nie niż tylko zarabianie pieniędzy, że w biznesie człowiek i jego otoczenie stanowi największą wartość.
Łatwo jest znaleźć firmy, które chwalą się wartościami. Wieszają je w formie manifestów na ścianach i publikują na stronach internetowych. Jakże często jest to tylko iluzja... W swojej książce Justyna Bakalarska prezentuje doświadczenia firm, które nie tylko o tym mówią, ale naprawdę tak działają - w oparciu o nowe modele zarządzania, wrażliwość społeczną i ideę marketingu wartości. Ta książka to solidna dawka wiedzy, w której ukazane są procesy i zmiany społeczne prowadzące do tego nowego oblicza biznesu. Wiedza ta poparta jest inspirującymi przykładami i rozmowami z przedsiębiorcami, którzy w swoim biznesie postawili na wartości. Rozmowy te jasno pokazują, że firmy mogą być organizacjami dzielącymi się z otoczeniem tym, co mają najlepszego i mogą doskonale radzić sobie na rynku.
"Głównym i najważniejszym celem prowadzenia działalności gospodarczej jest tak naprawdę zmiana świata na lepsze, przez dostarczanie produktów i usług, które są pokłosiem obserwacji problemów społecznych. "
Marek Śliboda
"Wystarczy rozejrzeć się wokół i odkryć, co jest najbardziej potrzebne. Trzeba znaleźć coś prostego, co jeste-śmy w stanie zrobić niewielkimi siłami, ale razem z ludźmi, którzy potrzebują pomocy. "
Andrzej Blikle
"Codziennie szukamy inicjatyw, które sprawią że świat będzie stawał się lepszy. Przez to, że angażujemy się w
dane działania do nas też coś wraca, stajemy się lepsi. "
Artur Nowak Gocławski
"Róbmy rzeczy, które zmieniają świat. Każdego dnia zmieniajmy rzeczywistość wokół nas. To jest naprawdę proste. "
Michał Nowak
"Przedsiębiorcy chcą zmieniać świat. No to zachęcam: zmieniajmy go! Bo zmienianie świata nie polega tylko na tym, że trzeba od razu wysłać rakietę na orbitę. Każde nawet najmniejsze działanie, które ma na celu zmianę na lepsze czy pomoc innym jest dobre i wartościowe. "
Szymon Kosiński
"Założenie, że człowiek jest ważniejszy niż jakikolwiek inny sens istnienia organizacji niesie z sobą daleko idą-ce konsekwencje w praktyce zarządzania. "
Antoni Wojtulewicz
"Liczymy na to, że swoimi działaniami będziemy wywierać realny nacisk, na tych którzy działają wg innej logi-ki. "
Beata Charycka
Książka będzie debiutowała 3 listopada 2016 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najświeższe doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Książkę można zasugerować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu dowiedzenia się ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Marketing wartości można zakupić tutaj. Lista wszystkich sklepów oferujących ten produkt znajduje się po prawej stronie.
Aby przeglądnąć bieżące raporty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba przyporządkować konkretną ocenę w skali od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Marketing wartości nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Justyna Bakalarska to autor tej książki. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Wydawcą książki jest firma Słowa i Myśli. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".
Aby to zrobić należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
Komentarze