sobota, 22 stycznia

(2022)

Julien Bobroff - La Quantique Autrement

Julien Bobroff - Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata / Julien Bobroff - La Quantique Autrement

12.01.2022
10 dni temu

114   197

Czy umiesz sobie wyobrazić rzeczywistość, w której jeden przedmiot znajduje się w kilku miejscach naraz, w której dwie cząstki oddalone o tysiąc kilometrów natychmiast na siebie oddziałują, w której ściany nie są barierami... Ten tajemniczy świat, tak sprzeczny z naszą intuicją, odkrywa przed nami fizyka kwantowa!

Często jesteśmy przekonani, że dziedzina ta jest potwornie trudna i że nie da się jej pojąć bez znajomości skomplikowanych wzorów czy podstaw nauk ścisłych. Francuski fizyk Julien Bobroff udowadnia jednak, że aby zrozumieć mechanikę kwantową, potrzeba jedynie szczypty wyobraźni, a do pokazania rzeczywistości kwantowej przydają się... metafory.
Dzięki fenomenalnym opisom zjawisk zawartym w tej książce "zobaczysz" nawet najbardziej skomplikowane procesy fizyczne. W zobrazowaniu zagadnień pomogą ci dodatkowo rysunki sześciorga wybitnych ilustratorów, którzy współpracowali z autorem. Niemożliwe stanie się możliwe? Przekonaj się sam.
"Czas zatem fascynującą wyprawę do świata kwantów. W każdym rozdziale odkryjecie nowe pojęcie i poznacie jego praktyczne zastosowanie. Opiszę dla was także kilka przeprowadzonych ostatnio eksperymentów laboratoryjnych: gigantycznego kota Schrödingera, nadprzewodnik działający w temperaturze pokojowej, komputer kwantowy, a nawet rudzika w stanie splątania! Muszę was jednak uprzedzić, że nasza podróż będzie momentami wymagająca, więc być może od czasu do czasu poczujecie się zniechęceni lub zagubieni. Ale gra jest warta świeczki. Poznacie bowiem najbardziej niezwykłe zjawiska, jakie kryje natura. A więc w drogę!"
fragment książki

Kiedy debiutować będzie książka Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata?

Książka Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata będzie dostępna 12 stycznia 2022 (data premiery w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić wybierając odpowiednią flagę. Domyślnie pokazywany region można zmienić w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać bieżące doniesienia o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby otrzymywać najświeższe wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę zarekomendować książkę znajomym. Jak mogę to zrobić?

Premierę można zasugerować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaka jest cena książki Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata?

Żeby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata. Jaki sklep ma w swojej ofercie ten tytuł?

Książka Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata jest do dostania tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".

Gdzie mogę znaleźć najświeższe newsy dotyczące książki Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata?

W celu przeczytania najświeższych wiadomości należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie można przypisać notę dla tego produktu?

W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba wybrać właściwą wartość od 1 do 5 i zatwierdzić ją kliknięciem.

W jaki sposób podliczona została nota książki?

Premiera książki Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor napisał tę książkę?

Julien Bobroff jest autorem książki. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.

Kto pilnuje wydania tej książki?

Książka ma być wydana przez firmę Feeria. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.

Dostrzegłem na waszej stronie niewłaściwe informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" dostępnej nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.

Kiedy premiera Julien Bobroff - Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata? Kiedy wychodzi Julien Bobroff - La Quantique Autrement?
Data wydania książki zaplanowana została na 12.01.2022. Nowa książka Julien Bobroff z 2022 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2022 roku.

Nowa książka Julien Bobroff - Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata data premiery