środa, 21 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Data premiery

piątek
02.04.2021
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
1039   1971

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść.
Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m. in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

"Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tę książkę. "Efekt viralowy" zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskał szalone powodzenie".
Chip Heath, współautor książek "Przyczepne historie" oraz "Decyduj"

"Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dzięki jego książce "Efekt viralowy" my również ją znamy".
Charles Duhigg, autor bestsellera "Siła nawyku"

"O tej książce mówiłem znajomym, studentom i klientom, gdy dostępny był tylko angielski oryginał. Byłem ambasadorem Bergera i jego badań. Dlaczego? Bo sam autor zaprojektował i napisał książkę tak, że nie sposób o niej nie mówić. I to tylko pozytywnie. Gdy ją przeczytasz, też się nie oprzesz. Dowiesz się też przede wszystkim, jak wykorzystać wiedzę z rzetelnych badań praktycznie – projektując własne wirusowe idee, o których ludzie będą opowiadać innym. Tak – jest przepis na wirusa. I ten przepis przekaże ci Berger".
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek "Viral", "Prezentacje. Po prostu!" i "Porozmawiajmy o komunikacji"

"[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (... ) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (... ) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej".
"Kirkus Reviews"

"Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (... ) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej".
"Publishers Weekly"

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy ma pojawić się książka Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają?

Książka Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają ma pojawić się 2 kwietnia 2021 (data wydania w Polsce). Kliknij w wybraną flagę, żeby wyświetlić datę z innego regionu. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

Chcę dostawać na bieżąco świeże informacje dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby dostawać aktualne komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Czy istnieje możliwość polecenia książki znajomym?

Książkę można zasugerować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie można zakupić książkę?

Żeby dowiedzieć się jaka jest cena książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

W jakim miejscu można dostać książkę?

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.

Gdzie znajdę nowe komunikaty dotyczące książki?

W celu przeczytania nowych doniesień należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

W jaki sposób mogę zaproponować notę dla tego tytułu?

Żeby tego dokonać trzeba wskazać odpowiednią ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.

Jaką metodą skalkulowana została nota książki?

Premiera książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto stworzył tę książkę?

Jonah Berger to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Żeby poznać inne utwory od tego autora należy kliknąć utaj albo kliknąć w jego nazwisko w zakładce "Informacje".

Jaki wydawca zamierza wydać tę książkę?

Wydawnictwo MT Biznes zaangażowane jest w wydanie książki. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.

Na waszej stronie prezentowane są niepoprawne informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają? Kiedy wychodzi Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają?
Data wydania książki zaplanowana została na 02.04.2021. Nowa książka Jonah Berger z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2021 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 2 kwietnia 2021, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie