sobota, 6 grudnia

Oznaczenie treści
 

Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

(2021)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Data premiery

piątek
02.04.2021
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść.
Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m. in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

"Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tę książkę. "Efekt viralowy" zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskał szalone powodzenie".
Chip Heath, współautor książek "Przyczepne historie" oraz "Decyduj"

"Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dzięki jego książce "Efekt viralowy" my również ją znamy".
Charles Duhigg, autor bestsellera "Siła nawyku"

"O tej książce mówiłem znajomym, studentom i klientom, gdy dostępny był tylko angielski oryginał. Byłem ambasadorem Bergera i jego badań. Dlaczego? Bo sam autor zaprojektował i napisał książkę tak, że nie sposób o niej nie mówić. I to tylko pozytywnie. Gdy ją przeczytasz, też się nie oprzesz. Dowiesz się też przede wszystkim, jak wykorzystać wiedzę z rzetelnych badań praktycznie – projektując własne wirusowe idee, o których ludzie będą opowiadać innym. Tak – jest przepis na wirusa. I ten przepis przekaże ci Berger".
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek "Viral", "Prezentacje. Po prostu!" i "Porozmawiajmy o komunikacji"

"[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (... ) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (... ) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej".
"Kirkus Reviews"

"Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (... ) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej".
"Publishers Weekly"

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Na kiedy zapowiedziano premierę książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają?

Książka ma zadebiutować 2 kwietnia 2021 (data wydania w Polsce). Kliknij w wybraną flagę, żeby wyświetlić datę z innego regionu. Dodatkowe ustawienia regionalne dostępne są w zakładce "Moje konto".

Chcę otrzymywać na bieżąco świeże doniesienia dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby dostawać aktualne doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Chcę wspomnieć o książce znajomym. Jak tego dokonać?

Tytuł zasugerować znajomym można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.

Za ile można znaleźć książkę?

Żeby dowiedzieć się jaka jest cena książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. W którym miejscu można kupić ten tytuł?

Książka Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają jest do zamówienia tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie mogę przeglądnąć najnowsze newsy dotyczące książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają?

Najnowsze informacje można zobaczyć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Chcę postawić notę. Gdzie mogę to zrobić?

W tym celu należy założyć nowe konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" należy zaznaczyć konkretną wartość od 1 do 5 i zapieczętować ją kliknięciem.

Jaką metodą przeliczona została ocena?

Premiera książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor odpowiedzialny jest za tę książkę?

Jonah Berger to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Aby zobaczyć listę utworów napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.

Które wydawnictwo planuje wydanie tej książki?

Wydawcą książki jest firma MT Biznes. Kliknięcie w nazwę wydawnictwa wyświetli listę innych książek przez nie wydanych. Z funkcji tej można skorzystać w polu "Informacje".

Na stronie prezentowane są niedobre dane. W jaki sposób można je skorygować?

Problem ten można zgłosić klikając tutaj. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają? Kiedy wychodzi Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają?
Data wydania książki zaplanowana została na 02.04.2021. Nowa książka Jonah Berger z 2021 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2021 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 2 kwietnia 2021, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie