poniedziałek, 23 października

(2017)

Poleć znajomemu

John D. Barrow - Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata / John D. Barrow - The Constants Of Nature: The Numbers That Encode The Deepest Secrets Of The Universe

czwartek
12.10.2017
11 dni temu

327   661

Co to są stałe przyrody? Czy naprawdę się nie zmieniają? Czy życie powstałoby, gdyby były one choć trochę inne? Rzeczywistością, jaką znamy, rządzi zbiór stałych – liczb i wartości określających działanie sił takich jak grawitacja, prędkość światła oraz masy cząstek elementarnych. W swojej książce John D. Barrow poddaje drobiazgowej analizie ich wpływ na powstanie znanego nam Wszechświata. Sugeruje jednak, że w zamierzchłej przeszłości podstawowe siły przyrody mogły być inne oraz że ich ewolucja jeszcze się nie skończyła. W barwny i przystępny sposób autor prezentuje katalog niezwykłych zbiegów okoliczności, które umożliwiły powstanie życia na Ziemi. Co by się jednak stało, gdyby okoliczności te uległy choćby nieznacznym zmianom? Następstwa wahań praw fizyki okazują się bardzo brzemienne w skutki. Na przykład niewielka zmiana stosunku mas elektronu i protonu spowoduje, że atomy przestaną istnieć, a wraz z nimi świat, jaki znamy.

"Fascynująca. Syrenia pieśń o stałych przyciąga najtęższe umysły zajmujące się fizyką i kosmologią".
"The Washington Post Book World"

Na kiedy planowana jest premiera książki Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata?

Książka zadebiutuje 12 października 2017 (data premiery w Polsce). Aby zobaczyć daty z innych regionów należy kliknąć w odpowiednią flagę. Domyślnie pokazywany region można zmienić w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę obserwować najświeższe komunikaty o premierze książki?

Aby śledzić najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".

W jaki sposób mogę zasugerować książkę znajomym?

Książkę polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub wysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile pieniędzy należy zapłacić za książkę?

Żeby zobaczyć ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata. W którym miejscu mogę dostać ten produkt?

Książka jest do zamówienia tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.

Gdzie mogę przeglądnąć świeże informacje dotyczące książki?

Nowe wiadomości można przeczytać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Czy mogę przyporządkować notę dla tego tytułu?

Żeby tego dokonać trzeba wyznaczyć właściwą ocenę, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jak zliczana jest ocena?

Premiera książki Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz pisze tę książkę?

John D. Barrow jest autorem książki. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć tutaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.

Jakie wydawnictwo jest odpowiedzialne za wydanie tej książki?

Wydawcą jest firma Copernicus Center Press. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest tutaj.

Spostrzegłem na waszej stronie błędne informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik umieszczony jest nad polem "Informacje". Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Kiedy premiera John D. Barrow - Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata? Kiedy wychodzi John D. Barrow - The Constants Of Nature: The Numbers That Encode The Deepest Secrets Of The Universe?
Data wydania książki zaplanowana została na 12.10.2017. Nowa książka John D. Barrow z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.

Nowa książka John D. Barrow - Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata data premiery