piątek, 2 grudnia

(2020)

czwartek
26.03.2020

"Przestrzeń kwantowa" jest jedną z pierwszych w świecie książek opisujących kwantową teorię grawitacji. Twórcy nowej teorii - podobnie jak twórcy teorii strun - stawiają sobie za cel rozwiązanie najważniejszego problemu współczesnej fizyki: pogodzenie ogólnej teorii względności z mechaniką kwantową. Pętlowa grawitacja kwantowa wydaje się obecnie lepszą kandydatką, ponieważ w teorii strun występują problemy, które sprawiają wrażenie przeszkód nie do pokonania.

W swojej najnowszej książce Jim Baggott relacjonuje fascynującą historię badań nad pętlową grawitacją kwantową, opisując pionierskie prace dwóch najważniejszych twórców tej teorii, Lee Smolina i Carla Rovellego.

"Odkrycie pętlowej grawitacji kwantowej i jej rozwój były dla mnie wspaniałą przygodą. Jim doskonale oddał wszystkie emocje towarzyszące tym pracom i świetnie wyjaśnił najważniejsze pojęcia. "
Carlo Rovelli, autor "Siedmiu krótkich lekcji fizyki"

W jakim terminie ma ukazać się książka Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata?

Książka ukaże się 26 marca 2020 (data premiery w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić klikając w odpowiednie flagi. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób mogę obserwować aktualne doniesienia o premierze książki?

Aby otrzymywać najświeższe raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Czy istnieje możliwość powiadomienia znajomych o książce?

Premierę można zasugerować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile można kupić książkę?

Żeby sprawdzić ile trzeba zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

W jakim miejscu zamówię książkę Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata?

Książkę Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata można kupić tutaj. Sklepy, które sprzedają ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?" umieszczonym po prawej stronie.

Na jakiej stronie znajdę nowe wiadomości odnośnie książki?

Najnowsze materiały można przeglądać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

W jaki sposób można zaproponować ocenę dla tego produktu?

W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba wskazać konkretną wartość w skali 1-5 i zapieczętować ją kliknięciem.

W jaki sposób obliczana jest ocena książki?

Premiera książki Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto tworzy tę książkę?

Jim Baggott jest twórcą książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.

Który wydawca dba o wydanie tej książki?

Książka zostanie wydana przez Prószyński Media. Kliknięcie w nazwę wydawnictwa wyświetli listę innych książek przez nie wydanych. Z funkcji tej można skorzystać w polu "Informacje".

Dostrzegłem na stronie błędne dane. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić błąd należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.

Kiedy premiera Jim Baggott - Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata? Kiedy wychodzi Jim Baggott - Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata?
Data wydania książki zaplanowana została na 26.03.2020. Nowa książka Jim Baggott z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.

Nowa książka Jim Baggott - Przestrzeń kwantowa. Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata data premiery